Shop Mobile More Submit  Join Login
Snowbutt by LizzardDraws Snowbutt by LizzardDraws
In recognition to Kique7 's accomplishment of 10k watcher!! ^_^ Plus I've been wanting to drawing these 3.

Just a little funny, cute image captured when Roamer literally gets a snowbutt ;) I am quite happy at how this turned out!! :D So excited and happy. I would have posted this sooner, but I was having computer problems :p

Kudos to Kique7 on his 10k watchers and on coming this far with the comic!! After creating this, I can seriously appreciate his work even more. This took me a while, so imagine doing a page a day!I think I've fainted. For those who haven't...you should totally check out his works and the comic Asmundr and then read Home. You'll understand the joke to this piece better. ;)


**Please do not use with out my permission!!**
***Artwork belongs to me***
****Characters belong to Kique7 ****
Add a Comment:
 
:iconbluestreak906:
BlueStreak906 Featured By Owner May 22, 2017  Hobbyist Photographer
"snutt" - snowbutt
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 22, 2017   General Artist
lol
Reply
:iconbluestreak906:
BlueStreak906 Featured By Owner Feb 22, 2017  Hobbyist Photographer
holy 10k?
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner Feb 23, 2017   General Artist
ik! lol
Reply
:iconbluestreak906:
BlueStreak906 Featured By Owner Feb 23, 2017  Hobbyist Photographer
XD and now he's at 15k
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner Feb 23, 2017   General Artist
goodness lol but they are well deserved XD
Reply
:iconbluestreak906:
BlueStreak906 Featured By Owner Feb 24, 2017  Hobbyist Photographer
yus
Reply
:iconthepixelkitten:
ThePixelKitten Featured By Owner Dec 25, 2016  Student Traditional Artist
Jesus I laughed too hard at this :')
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner Dec 25, 2016   General Artist
Lol XD
Reply
:iconbluestreak906:
BlueStreak906 Featured By Owner Nov 30, 2016  Hobbyist Photographer
Wait, what the, this isn't in my faves? Geez I gots to add it XD
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner Nov 30, 2016   General Artist
haha!! well hurry!! ;)
Reply
:iconbluestreak906:
BlueStreak906 Featured By Owner Dec 1, 2016  Hobbyist Photographer
XD
Reply
:iconkasepen:
Kasepen Featured By Owner Oct 15, 2016  Hobbyist Digital Artist
woah there kargo dont choke please
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner Oct 16, 2016   General Artist
lol he will die of laughter!
Reply
:iconw-caninequeen-m:
W-CanineQueen-M Featured By Owner Oct 11, 2016  Hobbyist Digital Artist
Omggggggggggg priceless!!!!
Do you take request, art trade, commisions?
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner Oct 11, 2016   General Artist
lol thanks X3
I'm not doing requests or art trades right now cause im really busy, but i do take commissions. information is >here<
Reply
:icondarknessmp323:
DarknessMP323 Featured By Owner Sep 16, 2016  Hobbyist Digital Artist
roamer is now dead inside
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner Sep 16, 2016   General Artist
lol XD
Reply
:iconhakumaito:
hakumaito Featured By Owner Jun 9, 2016  Hobbyist Writer
Kargo's laughing face made me smile but the whole shot of this made me laugh. love them so much
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner Jun 9, 2016   General Artist
lol thanks! i love Kargo's reaction XD even though I drew it! XDD
Reply
:iconshattered-reaper:
Shattered-Reaper Featured By Owner Jun 5, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Aww, poor Snowbutt. All of them are just adorable!
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner Jun 5, 2016   General Artist
lol yes, i feel somewhat sorry for him, but its really just too funny XD thanks!!
Reply
:iconshattered-reaper:
Shattered-Reaper Featured By Owner Jun 5, 2016  Hobbyist Traditional Artist
I know!
Reply
:iconbluewolfieart:
BlueWolfieART Featured By Owner May 30, 2016  Hobbyist General Artist
WAH OMG AHAAHHAHA XDDDD
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 30, 2016   General Artist
lol XD
Reply
:iconbluewolfieart:
BlueWolfieART Featured By Owner May 31, 2016  Hobbyist General Artist
XP
Reply
:iconstormwolf0110:
stormwolf0110 Featured By Owner May 23, 2016  Hobbyist Artist
HAHAH X'''D
Romer:Fredbear Facepalm Emoticon Sans Rage Intensifies Chat Emoticon 
Me:Freddy Laughing Chat Icon Foxy cute ROFL chat icon 
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 23, 2016   General Artist
lol yep pretty much XD
Reply
:iconstormwolf0110:
stormwolf0110 Featured By Owner May 26, 2016  Hobbyist Artist
lol
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 26, 2016   General Artist
onion yep 
Reply
:iconseventhunderbolts:
SevenThunderBolts Featured By Owner May 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
OMFG xDDD this is priceless!
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 23, 2016   General Artist
haha thanks! XD
Reply
:icon10animallover10:
10animallover10 Featured By Owner May 20, 2016  Hobbyist Writer
xD
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 20, 2016   General Artist
thats says it all ;)
Reply
:iconokyma:
Okyma Featured By Owner May 15, 2016
:´D Omg that´s perfect! Poor Snowbutt XD
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 16, 2016   General Artist
Yep! lol thanks XD
Reply
:iconokyma:
Okyma Featured By Owner May 16, 2016
You´re welcome :D
Reply
:iconash1521:
ash1521 Featured By Owner May 6, 2016  Hobbyist Traditional Artist
taking nicknames seriously XD Love Snowbutt <3 -and all of Home/Asmundr)
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 6, 2016   General Artist
Oh yea! XD
Reply
:iconvioletwhirlwind:
VioletWhirlwind Featured By Owner May 5, 2016  Hobbyist General Artist
:rofl:
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 5, 2016   General Artist
I was doing that while I was drawing it XD
Reply
:icontheedgypupper:
TheEdgyPupper Featured By Owner May 5, 2016  Hobbyist General Artist
xD
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 5, 2016   General Artist
Exactly B)
Reply
:iconrinrose7:
RinRose7 Featured By Owner May 4, 2016  Student Artist
Pfft perfect
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 4, 2016   General Artist
Thanks! ^w^
Reply
:iconrinrose7:
RinRose7 Featured By Owner May 4, 2016  Student Artist
Np
Reply
:icontalesof-adnari:
TalesOf-Adnari Featured By Owner May 4, 2016  Hobbyist General Artist
This looks really great! I love literal snowbutt haha
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 4, 2016   General Artist
haha! it really make me laugh too XD
Reply
:iconryannema:
Ryannema Featured By Owner May 4, 2016
Wow!! Holy crap this amazing, I went to my notifications and clicked on this thinking Kikque7 made this but it was you! You did a GREAT job :D
Reply
:iconlizzarddraws:
LizzardDraws Featured By Owner May 4, 2016   General Artist
lol thanks so much! XD im really happy at how it turned out :3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 3, 2016
Image Size
2.3 MB
Resolution
2524×1584
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,637
Favourites
260 (who?)
Comments
86
×